Is Everybody In? Is Everybody In? The Ceremony Is About To Begin!!!

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΒΑΛΕΙ ΟΜΟ ΒΓΑΛΕΙ ΒΡΩΜΟ???

Καλημέρα σε όλους! Σήμερα παραμονή των εκλογών αποφάσισα να σας διηγηθώ μια μικρή ιστορία με ηθικό δίδαγμα που επίσης πιστοποιεί ότι οι σχολικές γνώσεις είναι και χρήσιμες αλλά και κατά ένα αστείο τρόπο πάντα επίκαιρες. 

Λοιπόν... Κάποτε στις αρχές της νέας χιλιετίας, η Pansofix (η αφεντιά μου) πήγαινε Λύκειο με κατεύθυνση θεωρητική... Ως κλασικό παιδάκι και εγώ μετά το σχολείο έκανα ιδιαίτερα μαθήματα στα θεωρητικά με την κυρία Χωβαδά. Η κυρία Χωβαδά λοιπόν είναι η συμπρωταγωνίστρια της ιστορίας και η υπέρτατη μορφή που σημάδεψε τα σχολικά μου χρόνια. 

Η συγκεκριμένη φιλόλογος υπήρξε και νεοδιορισμένη φιλόλογος στο σχολείο της μαμάς μου όταν ήταν και εκείνη στην ηλικία μου και μετά από πολλά χρόνια κατά τύχη τη βρήκαμε για να βοηθήσει και μένα. Από την κυρία Χωβαδά έχει περάσει σχεδόν όλη μου η οικογένεια αλλά και πολύς άλλος κόσμος καθότι όπως συνήθιζα να της λέω...
- Όποια πέτρα και αν σηκώσεις κάπου θα υπάρχει και η κυρία Χωβαδά.

Επίσης η κυρία Χωβαδά είχε και ένα παρατσούκλι...η κυρία με τα Κοτόπουλα γιατί κάθε φορά που έψηνε κοτόπουλο και κάναμε μάθημα έτρεχε να το σώσει από βέβαιο κάψιμο, πάντα στο παρα πέντε (φωνάζοντας αχ το κοτόπουλο πάλι!)...Οι λέξεις είναι φτωχές για να την περιγράψουν...υπέρτατη μορφή με το πιο αεράτο χτένισμα...σα φωτοστέφανο ήταν...

Τέλοσπάντων, η κυρία Χωβαδά, πάντα ευρηματική, προσπαθούσε να βρει έξυπνους και χιουμοριστικούς τρόπους για να με κάνει να θυμάμαι τη Γραμματική στα Αρχαία. Ένας από αυτούς τους τρόπους αφορούσε τα ανώμαλα παραθετικά και συγκεκριμένα τα παραθετικά του επιθέτου "Ολίγος". Συνήθιζε δηλαδή να μου λέει...

-Λοιπόν Σοφάκι το επίθετο ολίγος δεν έχει ομαλά παραθετικά.
-Μάλιστα κυρία Χωβαδά.
-Αλλά για να μη ξεχνάς τα παραθετικά του, να θυμάσαι το απορρυπαντικό ΟΜΟ...Θυμάσαι Σοφάκι τη διαφήμιση "Βάλει ΟΜΟ βγάλει βρώμο"? Τα αρχικά του σχηματίζουν τα παραθετικά. Δηλαδή Ολίγος - Μείων - Ολίγιστος... (γέλια)
-(γέλια)...καλά κυρία Χωβαδά δεν παίζει να το ξεχάσω ούτε στα άπειρα σύμπαντα...

Έτσι και έγινε λοιπόν...μια σχολική γνώση τόσα χρόνια μετά το σχολείο έρχεται να τυλίξει τις σκέψεις μου σχετικά με την εκλογική - πολιτική επικαιρότητα. Διότι τα κόμματα είναι 32 αλλά δυστυχώς τα παραθετικά μόνο τρία...οπότε χρήσιμο θα ήταν, αξιολογώντας πολιτικούς και κόμματα πριν ψηφίσουμε, να τους κατατάξουμε σε μια από τις τρεις ομάδες (ΟΛΙΓΟΣ - ΜΕΙΩΝ - ΟΛΙΓΙΣΤΟΣ). Και έπειτα με το χέρι στην καρδιά και το μυαλό στη θέση του να ρίξουμε υπεύθυνα την ψήφο μας....διότι μετράει και ναι μια ψήφος κάνει τη διαφορά...γιατί συνήθως τα μικρά πράγματα κάνουν τη διαφορά!

Ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι έλεγε:
«Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν.» 
Ποιοι θα επιλέξουμε να είμαστε ανήμερα και την επαύριο των εκλογών?

Υ. Γ. 1: Δόξα και τιμή σε αυτή τη μορφή που λέγεται κυρία Χωβαδά. Την αγαπώ και τη σκέφτομαι πάντα γιατί εκτός όλων των άλλων υπήρξε και η φιγούρα που πάντα κοιτώντας με μου έλεγε..."Σοφάκι ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΗΘΟΣ" και με το δάχτυλο της έδειχνε ψηλά...



...με την ελπίδα ότι θα πάψουμε να βαδίζουμε στη λεωφόρο των χαμένων ονείρων...
Υ. Γ. 2: Έχουμε και Πανσέληνο όχι όμως μια τυχαία Πανσέληνο, αλλά μια "σούπερ Σελήνη" γιατί το φεγγάρι θα βρίσκεται στην πιο κοντινή δυνατή απόσταση από τη Γη. Τυχαίο? Μήπως για να μπούμε όλοι μετά την ψηφοφορία πιο εύκολα στη ζώνη του Λυκόφωτος? Όπως και να έχει δε βλάπτει να το κοιτάξουμε και να ονειρευτούμε γιατί όπως λέει και ο αδερφός μου "Τα όνειρα δεν κοστίζουν και δεν πονάνε".

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα, Σοφία μου! Τι ωραία που τα λες!
    Μου άρεσε που θυμάσαι έστω κι έτσι τν καθηγήτριά σου -το λέω ως φιλόλογος κι εγώ! Πάντα έχω την περιέργεια για το πώς θα μας θυμούνται οι μαθητές μας μετά χρόνια.
    Δεν έχω ποτέ ρωτήσει.
    Όσο για τις εκλογές, είμαι μακριά. Δεν ξέρω πόσοι, που τώρα λένε ότι ενδιαφέρονται, θα τις θυμούνται μετά μία εβδομάδα! Αναρωτιέμαι και θυμάμαι εκείνο το τραγουδάκι του Μηλιόκα για τον Έλληνα-μασκαρά! Λίγο πικρό αλλά αληθινό!
    Η πληροφορία για την πανσέληνο χρήσιμη.

    Φιλιά από εδώ που έχει ζέστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά τα λες Σοφάκι!
    Αντε να δούμε τι θα μας ξημερώσει η επομένη των εκλογών και ποιοι σωτήρες θα αποφασίζουν πια για την τύχη μας!
    Προσωπικά κουράστηκα να με σώζουν με το ζόρι.
    Καλή ψήφο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοφία, καλή Κυριακή. Την ανάρτησή σου σήμερα,θα την έλεγα "σοβαρή με χιούμορ". Αναδρομή στο παρελθόν, αλλά μέσα στο σήμερα. Με την γραμματική και τα παραθετικά, τα πήγαινα πάντα πολύ καλά. Δεν ξέρω αν μου βγήκε σε καλό. Ίσως. Γιατί με έμαθε να ξέχωρίζω από ένα σημείο και μετά, το ολίγον από το πολύ. Αλλά και αυτό υποκειμενικό είναι.
    Μάλλον έπρεπε να βάλω και λίγα μαθηματικά μαζί με την γραμματική, έτσι, για ισορροπία!!
    Ετοιμάζομαι να πάω να ψηφίσω τώρα.
    Ελπίζω αύριο να θαυμάζουμε το φεγγαράκι, σαν ρομαντικοί άνθρωποι που είμαστε και όχι μέσα από τη ζώνη του λυκοφωτος!
    Καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που θα τα λέμε στο μπλογκ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή